Zde se dozvíte odpovědi na nejčastěji kladené otázky našich zákazníků.
- Nenašel jsem výrobek v potřebné velikosti nebo barvě.
Pokud jste nenašli výrobek, který by odpovídal Vaší představě, neváhejte nás kontaktovat. U většiny výrobků je možné nechat vyrobit zboží na přání. Jen je pak nutné počítat s delší dobou dodání.
- Je možné nechat si ušít jen určité části kroje?
Ano, není problém nechat ušít pouze konkrétní části. V takovém případě nás neváhejte kontaktovat pomocí poptávkového formuláře.
- Zakázkový výroba - jak probíhá objednávka?
Pokud si necháváte vyrobit zboží na zakázku, je potřeba doručit také rozměry. Po ukončení objednávky Vám bude zaslán email, kde budete informování o tom, jaké rozměry potřebujeme.
- Když se mi zboží nebude líbit, mohu jej poslat zpátky?
Ano, do 14 dnů od obdržení zboží můžete odstoupit od kupní smlouvy. Pokud se rozhodnete zboží vrátit, informujte nás o tom nejlépe emailem. Přestože můžete vrátit zboží bez udání důvodu, budeme rádi, pokud důvod uvedete. Pomůžete tím nám i dalším zákazníkům.
Jinak je tomu ovšem u zakázkové výroby.
- Jakou poskytujete na zboží záruku?
Na zboží je poskytována záruka 2 roky. Záruka se však nevztahuje na běžné opotřebení, nebo vady způsobené nesprávným používáním.
- Jak dlouho budu čekat na zboží?
Zboží expedujeme nejpozději následující pracovní den po objednávce, tzn. do 24 hodin. Pouze ve výjimečných případech může být zboží zasláno až druhý pracovní den v závislosti na nenadálých okolnostech.
- Jak dlouho je balíček na poště uložen, když nebudu zastižen doma?
Balíčky jsou uloženy na poště 7 dní. Poté máte možnost požádat o opakované doručení, po této době se zboží vrací zpět odesílateli. Pokud víte, že si v daném období nebudete moci balíček vyzvednout, upozorněte nás a my Vám zboží odešleme později.
- Jaké jsou výhody trvalé registrace na e shopu ?
Registrovaný zákazník využívá v našem eshopu mnoho výhod. Především různé trvalé slevy plynoucí z celkového počtu již uskutečněných objednávek. Navíc zákazník nemusí při opětovném objednávání vyplňovat údaje. Postačí pouze heslo a login, jenž obdrží při registraci.
V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat pomocí Poptávkového formuláře nebo nám napište na email eshop@valasskesuvenyry.cz