KONTAKTY

Souvenir Shop
Masarykovo náměstí 105
766 01 Valašské Klobouky
tel: +420 605 905 133
napište nám

NOVINKY

arr3Kvalitní tradiční výrobkyKaždý z nás se stále snaží jít s  dobou. Přizpůsobujeme se všem změnám a věříme moderním... arr3Přivoláváme jaro s tradičními výrobky    "Tento způsob zimy, zdá se mi poněkud nešťastným!"   Parafráze známého výroku z Rozmarného...

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 1 350 Kč
naše cena 150 Kč

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 620 Kč
naše cena 850 Kč
naše cena 290 Kč

ANKETA

Navštívili jste již Valašsko?

Ano, jezdím sem často 39% Ano, byl/a jsem zde jednou 27% Nikdy, ale mám to v plánu 18% Nikdy 16%

Často kladené otázky

Zde se dozvíte odpovědi na nejčastěji kladené otázky našich zákazníků.

 

 

  • Nenašel jsem výrobek v potřebné velikosti nebo barvě.

 

Pokud jste nenašli výrobek, který by odpovídal Vaší představě, neváhejte nás kontaktovat. U většiny výrobků je možné nechat vyrobit zboží na přání. Jen je pak nutné počítat s delší dobou dodání.

 

  • Je možné nechat si ušít jen určité části kroje?

 

Ano, není problém nechat ušít pouze konkrétní části. V takovém případě nás neváhejte kontaktovat pomocí poptávkového formuláře.

 

 

  • Zakázkový výroba - jak probíhá objednávka?

 

Pokud si necháváte vyrobit zboží na zakázku, je potřeba doručit také rozměry. Po ukončení objednávky Vám bude zaslán email, kde budete informování o tom, jaké rozměry potřebujeme.

 

 

  • Když se mi zboží nebude líbit, mohu jej poslat zpátky?

Ano, do 14 dnů od obdržení zboží můžete odstoupit od kupní smlouvy. Pokud se rozhodnete zboží vrátit, informujte nás o tom nejlépe emailem. Přestože můžete vrátit zboží bez udání důvodu, budeme rádi, pokud důvod uvedete. Pomůžete tím nám i dalším zákazníkům.

Jinak je tomu ovšem u zakázkové výroby.

 

 

  • Jakou poskytujete na zboží záruku?

Na zboží je poskytována záruka 2 roky. Záruka se však nevztahuje na běžné opotřebení, nebo vady způsobené nesprávným používáním.

 

  • Jak dlouho budu čekat na zboží?

Zboží expedujeme nejpozději následující pracovní den po objednávce, tzn. do 24 hodin. Pouze ve výjimečných případech může být zboží zasláno až druhý pracovní den v závislosti na nenadálých okolnostech.

 

  • Jak dlouho je balíček na poště uložen, když nebudu zastižen doma?

 

Balíčky jsou uloženy na poště 7 dní. Poté máte možnost požádat o opakované doručení, po této době se zboží vrací zpět odesílateli. Pokud víte, že si v daném období nebudete moci balíček vyzvednout, upozorněte nás a my Vám zboží  odešleme později.

 

  • Jaké jsou výhody trvalé registrace na e shopu ?

 

Registrovaný zákazník využívá v našem eshopu mnoho výhod. Především různé trvalé slevy plynoucí z celkového počtu již uskutečněných objednávek. Navíc zákazník nemusí při opětovném objednávání vyplňovat údaje. Postačí pouze heslo a login, jenž obdrží při registraci.

 

V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat pomocí Poptávkového formuláře nebo nám napište na email eshop@valasskesuvenyry.cz